Monnari to  marka, która wystartowała na naszym rynku w 1998 roku. Praktycznie od początku działalności preferowała pierwszorzędnej jakości kreacji i akcesoriów modowych. Monnari realizuje swoje kolekcje głównie dla pań bezkompromisowych, dynamicznych które na co dzień chcą się czuć doskonale w tym, co kupują do swojej szafy.

Osiągnięcia tej marki są naprawde ponad przeciętne. Firma nieustająco rozwijała się i sięgała po kolejne rekordy. Do tych najbarwniejszych osiągnięć z całkowitą pewnością zaliczyć trzeba debiut na GPW, który odbył się 11 lat temu. Dodatkowo tym roku Monnari zaaranżowała pokaz wyjątkowy, a gościem wieczoru była jedna z najlepszych modelek na świecie – Claudia Schiffer. Przez te wyjatkowe dziesięć lat zaistnienia firmy mogą się poszczycić ponad 150 salonami w naszym kraju. Współdziała z nimi niejako każda hurtownia torebek damskich, oraz cenione e-sklepy w branży modowej.

Dużą popularnością wśród klientek cieszą się również akcesoria. Monnari co rok produkuje na rynek 2 kolekcje dodatków jesienną i wiosenną. Wyróżniają się one oryginalnym smakiem. Znakomicie korespondują ze stylizacjami biznesowymi oraz uroczystymi i sportowymi. Marka stara się sprostać dużym wymaganiom klientek, które cały czas się zmieniają.

Zarówno konfekcja Monnari jak i dodatki takie jak torebki damskie Monnari mają swoje miejsce w szafach Polek, w tym również sław jak również celebrytek. Wizja Monnari odnośnie kobiecości, swobody oraz właściwego smaku odpowiadają wielu klientkom.